Postupak reklamacije - Royal Mobil

Postupak reklamacije





Reklamacije na oštećenje u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu vidjliva na pakovanju proizvoda, odmah prijavite kuriru koji Vam je isporučio robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.


Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 063/32-32-42, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima na  info@royalmobil.rs i opišete kakav problem imate, ili popunite online reklamacioni list na našem sajtu. U najkraćem mogućem roku potrudićemo se da otklonimo nepravilnosti.

Royal Mobil d.o.o ne preuzima nikakvu odgovornost za greške kupaca, pogrešno poručene proizvode ili bilo koje druge greške koje se odnose na Vaše postupke prilikom kupovine na Web sajtu.



Prijavite se na newsletter